Δημοσιεύτηκε: 29 Οκτ 2010, 02:41
Εβαλα ρυθμισεις για Αnalog Surrouns 4.1 Output + Analog Stereo Input στην καρτελα που εχω στο screenshot πιο πανω!
Μετα εδωσα εντολη alsamixer στην κονσολα,και δυναμωσα ολες τις εντασεις!
Προφανως καποιες απο αυτες ηταν για τα rear left-right ηχεια!
Μετα εδωσα εντολη alsamixer στην κονσολα,και δυναμωσα ολες τις εντασεις!
Προφανως καποιες απο αυτες ηταν για τα rear left-right ηχεια!