Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2011, 16:33
από Pokafi
viewtopic.php?t=20
εκανα οτι λες εδω αν αυτο ενοεις, μεχρι το βημα 6.

το "6stack-dig" που λες ενοεις αντι για auto στο 4 βημα? αυτο δοκιμασα και δεν δουλεψε.