Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2008, 16:30
από logari81
καλο ειναι γιατι οχι. Δώσε

Κώδικας: Επιλογή όλων
asoundconf set-default-card HDMI


και δες τι θα γινει.