Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2011, 00:12
Έχω πρόβλημα με τον ήχο συνέχεια. Μια έχω ήχο μια δεν έχω.
Δοκίμασα να κάνω ότι πρότεινε ένα μέλος στον mistos93. Και μου ήρθε ειδοποίηση crash.
Έκανα και αυτό που προτείνεται στον morpheusghost [asoundconf list], αλλά μου λέει ότι δεν βρέθηκε εντολή.
Έχω κάνει βλακία. Μπορώ να συνεχίσω σοβαρά ή δεν γίνετε τίποτα?
Δοκίμασα να κάνω ότι πρότεινε ένα μέλος στον mistos93. Και μου ήρθε ειδοποίηση crash.
Έκανα και αυτό που προτείνεται στον morpheusghost [asoundconf list], αλλά μου λέει ότι δεν βρέθηκε εντολή.
Έχω κάνει βλακία. Μπορώ να συνεχίσω σοβαρά ή δεν γίνετε τίποτα?