Δημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2011, 17:04
Παιδιά αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα , όταν μιλάω skype η οπουδήποτε αλλού με μικρόφωνο και ακούω μουσική ή παίζω κάποιο παιχνίδι ακούγεται ΠΟΛΥ ο ήχος ....
Κάποια ιδέα ;;;;
Κάποια ιδέα ;;;;
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/