Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2008, 22:53
chrisgarger έγραψε:οπως παρατηρησα πολλα ατομα αντιμετωπιζουν προβλημα με τον ηχο στο ubuntu.εμενα ενω ο ηχος ακουγονταν μια χαρα μετα απο λιγες μερες σταματησε εντελως.....οταν βαζω ενα τραγουδι να παιξει και γενικως οτιδηποτε με ηχο ακουω κατι σαν παρασιτα στα ηχεια μου.....η καρτα ηχου που εχω ειναι realtek high definition...τι μπορω να κανω για να το διορθωσω???
Καλός όρισες , εάν θα είχες κάνει μία μικρή αναζήτηση στην κατηγορία τότε θα έβλεπες τι ακριβός ζητάμε να δοθεί και απλός όνομα τις κάρτας δεν λέει τίποτα , τέλος πάντων .
Για άνοιξε το τερματικό και δώσε τις παρακάτω εντολές
1.
- Κώδικας: Επιλογή όλων
lspci -nn
2.
- Κώδικας: Επιλογή όλων
asoundconf list
Και πόσταρε τα αποτελέσματα εδώ μέσα στα
- Κώδικας: Επιλογή όλων
[code]εδώ[/code]
Και θα σου είναι χρήσιμο να διαβάσεις Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux