Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2012, 20:06
airmaik έγραψε:εβγαλε ηχο στην τηλεοραση αλλα δεν μπορεσα ακομα να παιξω digital στα ηχεια μου τα 5.1
Μπορώ να παίξω 5.1 από το headset μου με αναλογικό ήχο. Μπορώ να κάνω το ίδιο και με την τηλεόρασή μου (δεν έχω HDMI στο φορητό ;( ).
Η εντολή είναι
- Κώδικας: Επιλογή όλων
speaker-test -c 6 -t wav
Κάτι σχετικό που βρήκα είναι στο
https://wiki.archlinux.org/index.php/Ad ... s_Not_Work
μπορείς να δοκιμάσεις αυτά που λέει και να αναφέρεις εδώ;
Αναφέρεις παραπάνω ότι άκουσες κάποιον ήχο στην τηλεόραση μέσω HDMI. Για να διαπιστώσεις αν είναι 5.1, χρησιμοποιείς εργαλείο όπως αυτό που έδωσα παραπάνω (ίσως πρέπει να καθορίσεις στη γραμμή να βγάλει έξοδο στο HDMI) ή αυτό που λέει στη σελίδα από το ArchLinux.