Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2009, 18:27
από angelosbg
Στις ρυθμίσεις,στον ήχο,έχω δοκιμάσει κάθε επιλογή που είχε εκεί,και alsa που μου λες και pulse που λέει το παιδί στο link που μου έστειλες.Όλα τα τέσταρα και δεν έγινε τίποτα.

Επιπλέον στο εικονίδιο του ήχου,έχω ανοίξει τα βασικά πιστεύω.