Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2012, 20:00
Δεν διέγραψα τίποτα-και να ήθελα δεν ξέρω πως γίνεται! Ίσως να μην έκανα κάτι σωστά από την αρχή.
Πραγματικά αισθάνομαι το λιγότερο καθυστερημένη αυτή τη στιγμή αλλά εξακολουθώ να μην βλέπω το automute!!! (Αν θεωρείτε απαραίτητο να σας στείλω την εικόνα του πίνακα, πείτε μου το πρόγραμμα με το οποίο φωτογραφίζετε την οθόνη-δεν το βρίσκω τώρα). Πάντως οι στήλες που μου εμφανίζονται είναι οι εξής:
│
και άλλες 2 στήλες στο τέλος, που λέγονται Input So. Eίναι κάποιο από όλα αυτά το Automute με άλλο όνομα;
│
- Κώδικας: Επιλογή όλων
< Master > PCM Front LFE Line CD Mic Mic Boos Mic Boos S/PDIF S/PDIF D S/PDIF 1 Beep Capture Capture │
και άλλες 2 στήλες στο τέλος, που λέγονται Input So. Eίναι κάποιο από όλα αυτά το Automute με άλλο όνομα;