Δημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013, 21:57
από the_eye
Μην γράφεις με κεφαλαία και κάνε και το παρακάτω

!

Μήνυμα ενημέρωσης προς τον/την lorenalory

Σε παρακαλούμε να διαβάσεις τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους προσεκτικά. Είναι σημαντική η προσάρτηση της υπογραφής με τα χαρακτηριστικά του υπολογιστή σου hardware id (πχ [10ec:8168]), έτσι ώστε να δίνονται συγκεκριμένες πληροφορίες όταν πρόκειται για επίλυση ενός προβλήματός σου. Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από τον πίνακα ελέγχου αλλά και με το αυτόματο script που θα το βρεις παρακάτω.
Αυτόματο script υπογραφής