Δημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013, 23:45
από lorenalory
προχωρησα στην καταχωρηση της υπογραφης....
βεβαια το συστημα κολλαει πολλεσ φορες.
ωστοσο δεν μπορω ακομα να λυσω το προβλημα με τον ηχο.
ευχαριστω.