Δημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013, 23:45
προχωρησα στην καταχωρηση της υπογραφης....
βεβαια το συστημα κολλαει πολλεσ φορες.
ωστοσο δεν μπορω ακομα να λυσω το προβλημα με τον ηχο.
ευχαριστω.
βεβαια το συστημα κολλαει πολλεσ φορες.
ωστοσο δεν μπορω ακομα να λυσω το προβλημα με τον ηχο.
ευχαριστω.