Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2013, 20:16
από lorenalory
εκανα τα βηματα για την υποτογραφη και παλι.εφτασα σε μια θεση που εβαλα ψηφιακη υπογραφη μεσω του ιντερνετ.εκανα υποβολη .καταχωρηθηκε??
ευχαριστω!