Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2014, 20:03
από Zoh
Καλησπερα παιδια,δημιουργηθηκε ξαφνικα το εξης προβλημα με τον ηχο. Στην μπαρα υπαρχει το ηχειο με δυο παυλιτσες στα δεξια του και δεν ακουει σε καμια εντολη εντασης.Εαν παω στις <ρυθμισεις ηχου> παρατηρω οτι εχει χαθει (στο παραθυρο που σου ανοιγει) απο την επιλογη <εξοδος> <αναπαραγωγη ηχου μεσω>
,οι επιλογες που ειχε απο κατω.Εαν παω στο ιδιο παραθυρο στις εφαρμογες μου λεει <καμια εφαρμογη δεν αναπαραγει η καταγραφει ηχο>. Καμια ιδεα πως να το συνεφερουμε ??

@@Μολις παρατηρησα οτι σε βιντεακια εχω ηχο που ρυθμιζει ομως μονο μεσω του προγραμματος ,οπως επισης και σε ιντερνετικο ραδιο

@@Το αποτελεσμα απο alsa ειναι εδω http://www.alsa-project.org/db/?f=8ac17 ... 750972e70c