Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2009, 20:57
από logari81
το camorama που σου ειπα πριν ηταν για να δοκιμασεις την καμερα οχι για το μικροφωνο. Επίσης δοκιμασε την και με το Cheese.