Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2009, 13:16
gasgion έγραψε:Ιδια καρτα ηχου εχω κ εγω και δεν εχω ηχο...ακολουθησα τισ οδηγιες αλλα με το που πρεπει να γραψω αυτο.... options snd-hda-intel enable_msi=1 δεν βρισκω πουθενα να γραφει model=auto.οποτε δεν ξερω που να γραψω αυτο options snd-hda-intel enable_msi=1....
Ούτε σε 'μένα έγραφε αυτό που λές (model=auto). Απλά συμπλήρωσα τη γραμμή options snd-hda-intel enable_msi=1 στο τέλος του κειμένου του κώδικα. Το έσωσα & μετά την επανεκκίνηση το μηχανάκι "κελα'ι'δάει" κανονικά.