Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2009, 14:34
έγραψε:Συγχαρητήρια για τις 100 δημοσιεύσεις.
Το πράσινο τικ το βάζουμε στην απάντηση που είναι πιο περιεκτική, και εδώ είναι η αμέσως παραπάνω.
Ποιο ακριβώς πρόγραμμα είναι το GNOME Pulse Control;
Δεν νομιζω να εχω κανει 100 δημοσιευσεις....
Το πρασινο τικ δεν σημαινει οτι το θεμα επιλυθηκε? η κανω λαθος
το προγραμμα που αναφερω σαν gnome volume control δεν ειναι τιποτα αλλο απο τον οδηγός αντικατάστασης ελεγκτή έντασης ήχου για 9.04 που εγκατεστησα απο το synaptic και το σωστο του ονομα ειναι gnome-volume-control-pulse
Επισης να αναφερω οτι καταφερα επιτελους να επιλυσω το θεμα της αυξομείωσης ηχου με τα πληκτρα +- στο TVtime το οποίο δεν λειτουργουσε.