Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2009, 00:17
Aleksiss έγραψε:Καλησπέρα, όταν τα ηχεία μείνουν ανενεργά για κάποιο χρονικό διαστημα την επόμενη φορά που θα παίξουν κάποιο ήχο θα πρροηγηθέι ένας δυνατός ήχος (κάτι σαν scratch στιγμιαίο) που μοιάζει λες και ξεμπουκώνουν. Έχω απενεργοποιήσει το μικρόφωνο αλλά τίποτα. Επίσης δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε win αλλά αυτό συμβαίνει και στα 9.04 και 9.10. Καμιά ιδεά; Οχι τίποτα αλλο αλλά εκτός απο εκνεριστικό πολλες φορες με τρομάζει κιόλας...
Πιστεύω ότι είναι θέμα ρύθμισης.
Δες στο viewtopic.php?f=38&t=7867 για παροχή πληροφοριών και συνεχίζουμε από εκεί.