Δημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2009, 12:03
Μετά τη λύση του πρόσφατου θέματος Πρόβλημα με ήχο και Alsa, chipset ALC262 παρατήρησα ότι η ρύθμιση στον alsamixer του «Input So» (από «Front Mic» σε «Int Mic») χάνεται μετά από κάθε επανεκκίνηση.
Δοκίμασα και αυτόν Θέμα με ήχο στην εκκίνηση τον τρόπο για αποθήκευση των ρυθμίσεων χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Υπάρχει κάποια λύση;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Δοκίμασα και αυτόν Θέμα με ήχο στην εκκίνηση τον τρόπο για αποθήκευση των ρυθμίσεων χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Υπάρχει κάποια λύση;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας