Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2009, 20:26
από vagrale13
@pengiun1985
Off topic:
Ειναι συμαντικο να φτιαξεις την υπογραφη σου για να μπορουνε να βλεπουνε αυτοι που θελουνε να σε βοηθησουνε,
πια εκδοση διανομης εχεις,και ποια ειναι τα χαρακτηριστικα του Η/Υ. :idea:
δες εδω τον τροπο Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux