Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2009, 00:18
από sdim
Πήγα και έτρεξα alsamixer,και είδα ότι το micboost ήταν κατεβασμένο.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχει ξεχωριστά κανάλια για mic,mix,κλπ. όπως στο Jaunty...Εννοώ στο εικονίδιο στο panel... :?