Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2009, 00:18
Πήγα και έτρεξα alsamixer,και είδα ότι το micboost ήταν κατεβασμένο.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχει ξεχωριστά κανάλια για mic,mix,κλπ. όπως στο Jaunty...Εννοώ στο εικονίδιο στο panel...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχει ξεχωριστά κανάλια για mic,mix,κλπ. όπως στο Jaunty...Εννοώ στο εικονίδιο στο panel...