Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2009, 20:31
έγραψε: @logari81 έγραψε: απάντησε μου λιγο στην ερώτηση αν εχεις ήχο στο LiveCD.
για να σου απαντησω πρεπει να ξερω τι ειναι.....για βοηθα λιγακι.....
frizis έγραψε:εγκατασταση ειχα κανει πριν 1μηνα και ολα ηταν κομπλε.....
Εκεί δεν χρησιμοποίησες το live cd;
Τώρα, κάνε εκκίνηση χρησιμοποιώντας το live cd
και πες μας αν έχεις ήχο....