Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2009, 20:31
από pros
έγραψε: @logari81 έγραψε: απάντησε μου λιγο στην ερώτηση αν εχεις ήχο στο LiveCD.

για να σου απαντησω πρεπει να ξερω τι ειναι.....για βοηθα λιγακι.....

frizis έγραψε:εγκατασταση ειχα κανει πριν 1μηνα και ολα ηταν κομπλε.....

Εκεί δεν χρησιμοποίησες το live cd;

Τώρα, κάνε εκκίνηση χρησιμοποιώντας το live cd
και πες μας αν έχεις ήχο....