Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2010, 18:08
από ftso
Για να καταλάβω, έχεις αυτό το σχήμα:
Internet <-> winXP <-> Ubuntu
?

Αν ναι τότε τις ρυθμίσεις δυκτίου τις δίνει ο dhcp των windows.
Εκεί πρέπει να κάνεις ρυθμίσεις, αν γίνονται...