Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2010, 20:50
από linuxman
θοδωρης έγραψε:απο αυτον τον οδηγο εκανα την εγκ.
viewtopic.php?f=9&t=455
επισης μιλαμε για ethernet

Τι συσκευή έχεις για ίντερνετ ? Ρούτερ με καλώδιο ? τι μάρκα μόντεμ/ρούτερ είναι ?