Δημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2010, 03:46
Σε ευαχαριστω πολυ φιλε... συγγνωμη αλλα ειμαι εντελως ασχετος με το linux. Τωρα εκπαιδεύομαι και η βοηθεια σας μου ειναι αναγκαια. 
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/