Δημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2010, 03:46
από georginiogr
Σε ευαχαριστω πολυ φιλε... συγγνωμη αλλα ειμαι εντελως ασχετος με το linux. Τωρα εκπαιδεύομαι και η βοηθεια σας μου ειναι αναγκαια. :)