Δημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2010, 11:36
από pisons
Παιδιά είμαι και εγώ καινούριος στο linux πρόσφατα έβαλα το ubuntu 9.10 και προσπαθούσα να συνδεθώ στο internet με το ανάλογο στικάκι της cosmote μετά από πολλές ώρες κατέληξα ότι το πρόβλημα είναι στην αναγνώριση στο στικ που το βλέπει ως cdrom οπότε πάμε Τοποθεσία>cosmote και στο παράθυρο που ανοίγει πατάμε το κουμπάκι eject δίπλα από το COSMOTE περιμένουμε 10 δεύτερα και το έχει αναγνωρίσει ως μόντεμ.