Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2010, 17:50
Δωσε και τα αποτελεσματα απο
και πες μας και πως εχεις κανει την εγκατασταση, κανονικα ή μεσα απο τα παραθυρα(wubi)?
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo lshw -C network
dmesg
uname -a
και πες μας και πως εχεις κανει την εγκατασταση, κανονικα ή μεσα απο τα παραθυρα(wubi)?