Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2010, 17:50
από vagrale13
Δωσε και τα αποτελεσματα απο
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo lshw -C network
dmesg
uname -a

και πες μας και πως εχεις κανει την εγκατασταση, κανονικα ή μεσα απο τα παραθυρα(wubi)?