Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2010, 12:44
από ibex
Αγαπητε Logari81
Δυστυχως το προβλημα παραμενει - εκανα start-up με live cd αλλα ....μια απο τα ιδια. :crazy: