Δημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2010, 17:28
από Dstil
GeorgeVita έγραψε:
>>> ΝΕΟ σε 10.04: Εισάγετε το modem, περιμένετε να ανάψει μπλέ led και "τρέχετε" την παρακάτω εεεεεεεντολή (η μεταγωγή σε 'modem-mode' γίνεται αυτόματα με επιτυχία):
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo pppd ttyUSB2 nodetach defaultroute noipdefault lock usepeerdns connect 'chat "" "at" "" "at" "OK" "at&f" "OK" "atz" "OK" "at+cgdcont=1,'IP','internet'" OK "atdt*99***1#" CONNECT' user u password p


Εφόσον συνδεθείτε θα εμφανιστούν στοιχεία IP και DNS. Σε περίπτωση μη σύνδεσης επαναλάβετε.

(προϋπόθεση η αφαίρεση ελέγχου SIM-PIN μέσω του προγράμματος cosmote σε win ή με χρήση κινητού τηλεφώνου).

Οι δοκιμές συνεχίζονται, θα σε κρατήσω ενήμερο!

Φιλικά,
Γιώργος


χαιρεται!

μπορει καποιος να πει αν δοκιμασε το ubuntu 10.04 με το πιο καινουργιο στικ της Κοσμοτε;

το Alcatel x200;;;;;

αρκει μονο να ορισεις νεα συνδεση η πρεπει να κανω και τιποτα αλλα περιεργα configuration σαν αυτο που περιγραφεται στην παραθεση;