Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2010, 07:32
από Dstil
phantom_xxx
στη σελιδα της Cosmote βλεπω να δινουν οδηγους μονο για windows.

θα δοκιμασω σημερα το βραδυ το alcatel one touch x200 μεσα απο livecd. θα ενημερωσω.