Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2010, 07:32
phantom_xxx
στη σελιδα της Cosmote βλεπω να δινουν οδηγους μονο για windows.
θα δοκιμασω σημερα το βραδυ το alcatel one touch x200 μεσα απο livecd. θα ενημερωσω.
στη σελιδα της Cosmote βλεπω να δινουν οδηγους μονο για windows.
θα δοκιμασω σημερα το βραδυ το alcatel one touch x200 μεσα απο livecd. θα ενημερωσω.