Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2010, 20:37
απο οτι καταλαβα το προβλημα που ειχα ηταν θεμα firmware και οχι του προγραμματος cosmote on the goDstil έγραψε:phantom_xxx
στη σελιδα της Cosmote βλεπω να δινουν οδηγους μονο για windows.
θα δοκιμασω σημερα το βραδυ το alcatel one touch x200 μεσα απο livecd. θα ενημερωσω.
(και φυσικα αναφερομαι στην συσκευη που αναφερει ο φιλος /\Vdimos)