Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2010, 20:37
από phantom_xxx
Dstil έγραψε:phantom_xxx
στη σελιδα της Cosmote βλεπω να δινουν οδηγους μονο για windows.

θα δοκιμασω σημερα το βραδυ το alcatel one touch x200 μεσα απο livecd. θα ενημερωσω.
απο οτι καταλαβα το προβλημα που ειχα ηταν θεμα firmware και οχι του προγραμματος cosmote on the go
(και φυσικα αναφερομαι στην συσκευη που αναφερει ο φιλος /\Vdimos)