Δημοσιεύτηκε: 12 Ιουν 2010, 11:23
Ημιτελης λυση!!!! ( Alcatel x200 ) Χρειαζομαι και αλλη βοηθεια!
απο ενα θεμα για το ubuntu 8.... gia Huawei E220.... ελεος....
http://www.adslgr.com/forum/showthread. ... ht=cosmote
ελαφρως παραλαγμενο το ttyUSB0 --> ttyUSB2, επισης εχω απενεργοποιησει το PIN απο windows συσκευση.
αφου εκανα τα απο πανω συνδεεται τελικα! Αλλα μονο σαν 2G και οχι σαν 3G!!!!
Αυτο το καταλαβαινω απο την ταχυτητα (ping σε ntua δινει 6-7 δευτερα, και το φωτακι του USB ειναι κοκκινο που με βαση την Cosmote εινια 2G...πρασινο επρεπε να ειναι για 3G)... εστω οτι εδω που ειμαι δεν εχει σημα. Το αφηνουμε προς το παρον.
Αφου αφαιρεσα το PIN και ετρεξα το wvdial....πλεον το Network Manager δεν αναγνωριζει τη συσκευη (στην διμιουργια συνδεσης γραφει "οποιαδηποτε συσκευη" ενω παλιοτερα μου ειχε γραψει USBmodem κτλ... Επισης στα windows πλεον δεν αναγνωριζει την SIM!!!
Υπαρχει τροπος να τρεξει απο γραφικο περιβαλλον κατι σαν το wvdial?
απο ενα θεμα για το ubuntu 8.... gia Huawei E220.... ελεος....
http://www.adslgr.com/forum/showthread. ... ht=cosmote
ελαφρως παραλαγμενο το ttyUSB0 --> ttyUSB2, επισης εχω απενεργοποιησει το PIN απο windows συσκευση.
Spoiler: show
αφου εκανα τα απο πανω συνδεεται τελικα! Αλλα μονο σαν 2G και οχι σαν 3G!!!!
Αυτο το καταλαβαινω απο την ταχυτητα (ping σε ntua δινει 6-7 δευτερα, και το φωτακι του USB ειναι κοκκινο που με βαση την Cosmote εινια 2G...πρασινο επρεπε να ειναι για 3G)... εστω οτι εδω που ειμαι δεν εχει σημα. Το αφηνουμε προς το παρον.
Αφου αφαιρεσα το PIN και ετρεξα το wvdial....πλεον το Network Manager δεν αναγνωριζει τη συσκευη (στην διμιουργια συνδεσης γραφει "οποιαδηποτε συσκευη" ενω παλιοτερα μου ειχε γραψει USBmodem κτλ... Επισης στα windows πλεον δεν αναγνωριζει την SIM!!!
Υπαρχει τροπος να τρεξει απο γραφικο περιβαλλον κατι σαν το wvdial?