Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2010, 00:01
Ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστω στον logari81 !!!!!!
Ειλικρινα, θα ηθελα να μαθω ...πως στο...καλο βρηκες τι εφταιγε και που βρηκες το πακετο !!!!
ευχαριστω θερμα !!!!
ΥΓ. ο λογος που βγαζει ολα αυτα τα μυνηματα λαθους σχετικα με τις usb ειναι οτι στο παναρχαιο λαπτοπ μου εχει "καει" ο κοντρολλερ των 3 μαμ'α usb και εχω βαλει μια PCMCIA se 2 usb οπου στην μια ειναι το Dlink και στην αλλη το mouse.
Ειλικρινα, θα ηθελα να μαθω ...πως στο...καλο βρηκες τι εφταιγε και που βρηκες το πακετο !!!!
ευχαριστω θερμα !!!!
ΥΓ. ο λογος που βγαζει ολα αυτα τα μυνηματα λαθους σχετικα με τις usb ειναι οτι στο παναρχαιο λαπτοπ μου εχει "καει" ο κοντρολλερ των 3 μαμ'α usb και εχω βαλει μια PCMCIA se 2 usb οπου στην μια ειναι το Dlink και στην αλλη το mouse.