Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2010, 00:01
από ibex
Ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστω στον logari81 !!!!!!

Ειλικρινα, θα ηθελα να μαθω ...πως στο...καλο βρηκες τι εφταιγε και που βρηκες το πακετο !!!!

ευχαριστω θερμα !!!!

ΥΓ. ο λογος που βγαζει ολα αυτα τα μυνηματα λαθους σχετικα με τις usb ειναι οτι στο παναρχαιο λαπτοπ μου εχει "καει" ο κοντρολλερ των 3 μαμ'α usb και εχω βαλει μια PCMCIA se 2 usb οπου στην μια ειναι το Dlink και στην αλλη το mouse.