Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2010, 15:28
Τα router που δίνονται από τους παρόχους στην Ελλάδα είναι προρυθμισμένα. Θεωρητικά δε χρειάζονται καμία ρύθμιση. Βέβαια δεν είχα ποτέ conn-X, οπότε μπορεί να είναι και η εξαίρεση.
1) Με το ίδιο router, μπαίνεις στο internet από άλλο μηχάνημα? (π.χ. μηχάνημα με win)
2) Αφού μπεις στο menou του router ψάξε για κάποια επιλογή που λέει adsl status ή κάτι τέτοιο και δες αν όντως έχει επιτευχθεί σύνδεση με net.
3) Επίσης από τα λαμπάκια που ανάβουν πάνω στο router, βλέπεις ότι έχεις σύνδεση ?
4) Εν τέλει, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρει το support της otenet για να σου πουν αν και ποιες ρυθμίσεις χρειάζονται
5) Μήπως έχεις πειράξει τίποτα ρυθμίσεις στο system --> preferences ---> network connections?
6) Δώσε στο terminal
1) Με το ίδιο router, μπαίνεις στο internet από άλλο μηχάνημα? (π.χ. μηχάνημα με win)
2) Αφού μπεις στο menou του router ψάξε για κάποια επιλογή που λέει adsl status ή κάτι τέτοιο και δες αν όντως έχει επιτευχθεί σύνδεση με net.
3) Επίσης από τα λαμπάκια που ανάβουν πάνω στο router, βλέπεις ότι έχεις σύνδεση ?
4) Εν τέλει, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρει το support της otenet για να σου πουν αν και ποιες ρυθμίσεις χρειάζονται
5) Μήπως έχεις πειράξει τίποτα ρυθμίσεις στο system --> preferences ---> network connections?
6) Δώσε στο terminal
- Κώδικας: Επιλογή όλων
ifconfig