Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2010, 15:28
από linuxovios
Τα router που δίνονται από τους παρόχους στην Ελλάδα είναι προρυθμισμένα. Θεωρητικά δε χρειάζονται καμία ρύθμιση. Βέβαια δεν είχα ποτέ conn-X, οπότε μπορεί να είναι και η εξαίρεση.

1) Με το ίδιο router, μπαίνεις στο internet από άλλο μηχάνημα? (π.χ. μηχάνημα με win)

2) Αφού μπεις στο menou του router ψάξε για κάποια επιλογή που λέει adsl status ή κάτι τέτοιο και δες αν όντως έχει επιτευχθεί σύνδεση με net.

3) Επίσης από τα λαμπάκια που ανάβουν πάνω στο router, βλέπεις ότι έχεις σύνδεση ?

4) Εν τέλει, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρει το support της otenet για να σου πουν αν και ποιες ρυθμίσεις χρειάζονται

5) Μήπως έχεις πειράξει τίποτα ρυθμίσεις στο system --> preferences ---> network connections?

6) Δώσε στο terminal
Κώδικας: Επιλογή όλων
ifconfig
και κάνε εδώ copy/paste το output