Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2010, 17:30
από jimkal
μπηκα στο router εβαλα τους κωδικους, εκανα save...reboot το router αλλα και παλι δεν μου ανοιγει καποια σελιδα! Αυτη τη στιγμη δεν μπορω να κανω ifconfig γιατι ειμαι σε αλλο υπολογιστη αλλα θα το κανω συντομα. Δεν εχω πειραξει τιποτα απο το linux μεσα οσο αφορα τις συνδεσεις δικτυου, ολα αναγνωριστηκαν απο μονα τους, με την βοηθεια σας μπηκα στο router εβαλα τους κωδικους αλλα οπως φαινεται παιζει κατι αλλο. Δεν ξερω τι αλλο να κανω, παντως μου βγαζει στις συνδεσεισ eth0 και οτι η συνδεση επιτευχθει. Τα λαμπακια στο router αναβουν ολα εκτος απο το usb που ειναι λογικο αφου το χω συνδεσει μεσω ethernet! Παιζει κατι αλλο παιδια? Σας ευχαριστω για το ενδιαφερον που δειχνετε!