Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2010, 23:41
από Κώστας12
Μπες με Windows, πήγαινε στις συνδέσεις δικτύου- μετά επίλεξε τη σύνδεσή σου - δεξί κλικ - ιδιότητες - διπλό κλικ πάνω στο Πρωτόκολλο TCP/IP κι έπειτα επίλεξε "Αυτόματη απόδοση διεύθυνσης IP" και "Αυτόματη απόδοση διεύθυσης διακομιστή DNS". Λογικά αυτό χρειάζεται να κάνεις για να φτιάξει η σύνδεσή σου.
Στο Λίνουξ γίνεται με δεξί κλικ στον Network Manager - επεξεργασία συνδέσεων, αλλά επειδή είμαι σε υπολογιστή με ΧΡ τώρα, δεν μπορώ να σου πω την ακριβή διαδικασία από εκεί και πέρα.