Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2010, 23:41
Μπες με Windows, πήγαινε στις συνδέσεις δικτύου- μετά επίλεξε τη σύνδεσή σου - δεξί κλικ - ιδιότητες - διπλό κλικ πάνω στο Πρωτόκολλο TCP/IP κι έπειτα επίλεξε "Αυτόματη απόδοση διεύθυνσης IP" και "Αυτόματη απόδοση διεύθυσης διακομιστή DNS". Λογικά αυτό χρειάζεται να κάνεις για να φτιάξει η σύνδεσή σου.
Στο Λίνουξ γίνεται με δεξί κλικ στον Network Manager - επεξεργασία συνδέσεων, αλλά επειδή είμαι σε υπολογιστή με ΧΡ τώρα, δεν μπορώ να σου πω την ακριβή διαδικασία από εκεί και πέρα.
Στο Λίνουξ γίνεται με δεξί κλικ στον Network Manager - επεξεργασία συνδέσεων, αλλά επειδή είμαι σε υπολογιστή με ΧΡ τώρα, δεν μπορώ να σου πω την ακριβή διαδικασία από εκεί και πέρα.