Δημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2010, 00:07
από hlias
Λογικά το παλικάρι δεν έχει βάλει το username και το password για να κάνει την σύνδεση με τον πάροχο.
Δες στα χαρτιά σου μπας και σου έχουν δώσει κάποιο username(jimkal@otenet.gr) και κάποιο password.
Αν όχι, σίγουρα θα σου έχουν δώσει κάποιο συνθηματικό πελάτη.
Τότε θα πρέπει να κάνεις την σύνδεση με τον πάροχο με username το otenet@otenet.gr και ως password otenet.
Έπειτα θα μπεις στην σελίδα http://my.otenet.gr/ και από εκεί θα κάνεις την ενεργοποίηση του λογαριασμού σου(με τα στοιχεία που σου έχουν δώσει).

Υπάρχει και ο εύκολος τρόπος βέβαια... κάνεις boot με winxp και βάζεις το cd που σου έχουν δώσει και ακολουθείς τις οδηγίες.