Δημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2010, 00:07
Λογικά το παλικάρι δεν έχει βάλει το username και το password για να κάνει την σύνδεση με τον πάροχο.
Δες στα χαρτιά σου μπας και σου έχουν δώσει κάποιο username(jimkal@otenet.gr) και κάποιο password.
Αν όχι, σίγουρα θα σου έχουν δώσει κάποιο συνθηματικό πελάτη.
Τότε θα πρέπει να κάνεις την σύνδεση με τον πάροχο με username το otenet@otenet.gr και ως password otenet.
Έπειτα θα μπεις στην σελίδα http://my.otenet.gr/ και από εκεί θα κάνεις την ενεργοποίηση του λογαριασμού σου(με τα στοιχεία που σου έχουν δώσει).
Υπάρχει και ο εύκολος τρόπος βέβαια... κάνεις boot με winxp και βάζεις το cd που σου έχουν δώσει και ακολουθείς τις οδηγίες.
Δες στα χαρτιά σου μπας και σου έχουν δώσει κάποιο username(jimkal@otenet.gr) και κάποιο password.
Αν όχι, σίγουρα θα σου έχουν δώσει κάποιο συνθηματικό πελάτη.
Τότε θα πρέπει να κάνεις την σύνδεση με τον πάροχο με username το otenet@otenet.gr και ως password otenet.
Έπειτα θα μπεις στην σελίδα http://my.otenet.gr/ και από εκεί θα κάνεις την ενεργοποίηση του λογαριασμού σου(με τα στοιχεία που σου έχουν δώσει).
Υπάρχει και ο εύκολος τρόπος βέβαια... κάνεις boot με winxp και βάζεις το cd που σου έχουν δώσει και ακολουθείς τις οδηγίες.