Δημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2010, 22:56
από dim459
Δώσε λίγη προσοχή στην απάντηση του hlias.
Θα σου έλεγα κι εγώ περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά έχουν περάσει περίπου δύο χρόνια από τότε που είχα ενεργοποιήσει λογαριασμό connex.
Aπ' ότι θυμάμαι πήγαινες πρώτα στη σελίδα της otenet (η οποία ήταν η μοναδική στην οποία μπορούσε αρχικά να μπει ο router), έκανες ενεργοποίηση του λογαριασμού με τα στοιχεία που σου είχαν δώαει, και στη συνέχεια δήλωνες εκεί username και password. Αφού καταχωρούνταν στο σύστημά τους, στη συνέχεια έβαζες στο router τα στοιχεία που εσύ είχες δηλώσει και μετά μπορούσες να συνδεθείς κανονικά.
Πιθανώς κάποια από τα παραπάνω να είναι ελαφρώς ανακριβή, μιας και δε θυμάμαι καλά, αλλά η διαδικασία ήταν κάπως έτσι.