Δημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2010, 17:28
Μιας και καταφερα να ξαναεγκαταστησω το Ubuntu 10,04 μπορει καποιος να βοηθησει να δουμε αν δουλευει το Cosmote Internet On The Go?
Εχω το usb stick Huawei E122.
Εβαλα το Usb και εμφανιστηκε ενα εικονιδιο στην επιφανεια Cosmote Internet.
Mετα πηγα στο Edit connections / mobile broadband και πατησα Add.
Ακολουθωντας το wizard διαλεξα Ελλαδα/Cosmote/Default plan (3g-internet).
Απο εκει και περα τι πρεπει να κανω για να συνδεθει;
Εχω το usb stick Huawei E122.
Εβαλα το Usb και εμφανιστηκε ενα εικονιδιο στην επιφανεια Cosmote Internet.
Mετα πηγα στο Edit connections / mobile broadband και πατησα Add.
Ακολουθωντας το wizard διαλεξα Ελλαδα/Cosmote/Default plan (3g-internet).
Απο εκει και περα τι πρεπει να κανω για να συνδεθει;