Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2010, 18:40
από darklord1
για δοκιμασε αυτο http://www.acomelectronics.com/GeorgeVi ... 36_el.html ..εγω με το zte mf636 to εκανα κ οκ
τωρα πηρα mf 662 k δουλευη χωρις κολπα..

ααα μονο μεταγωγη αν κανεις θα παιξει πιστευω ....θα ανοιξει μηνημα ο network manager να σεταρεις χωρα/εταιρια κ τετοια κ (απο win bgale to pin )