Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2011, 14:29
από Stefanos
@Star_Light: Internet δύσκολα να μου κλέβουν. Ειναι κλειδωμένο. Επίσης είχα το ίδιο πρόβλημα και διαφορετικό router στο οποίο password είχα βάλει εγώ ο ίδιος. Όταν λέω απώλεια 30% εννοώ στην ταχύτητα... τουλάχιστον έτσι είπε ο τεχνικός.
Επίσης βλέπω ότι ψιλογενικεύεται το πρόβλημα. Πριν απο λίγο έκανα κατέβασε κάτι απο τα repositories και έπιανε μόλις 130, ενώ βλέπω ότι η ταχύτητα συγχρονισμού του router αυτή τη στιγμή είναι 9030..... :-(

@Dim459: To upload το έχω χαμηλωμένο εδώ και καιρό στο 5......

Σε γενικές γραμμές το δίκτυο δουλεύει κανονικά (σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του router) αλλα για κάποιο λόγο το laptop μου πιάνει μόνο 1100 ..... Γιατι?