Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2011, 14:15
Τι εννοείς ακριβώς ; Έχεις πρόσβαση στα δίκτυα που αναφέρεσαι ; Δίνεις δηλαδή τον κωδικό τους για να συνδεθείς αλλά δεν έχεις ίντερνετ ;
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/