Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2011, 20:52
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα.
Είμαι καινούριος και στο forum και στο linux. Δεν ξέρω πολλά, έχω βρει ένα βιβλίο και διαβάζω για το Ubuntu, βλέπω ότι έχει πολλές δυνατότητες και ελπίζω κάποια στιγμή να παρατήσω οριστικά τα Windows.
Το πρόβλημά μου:
Μέχρι τώρα είχα την έκδοση 11.04 και πειραματιζόμουν. Με το που διέγραψα αυτή την εγκατάσταση και εγκατέστησα την 11.10 έχω πρόβλημα με το wifi μου. Συνδέομαι κανονικά, αλλά έχω εξαιρετικά αργή ταχύτητα, όχι μόνο στο browser, αλλά και στο κατέβασμα πακέτων γλώσσας κλπ. (200 ΚΒ σε 10 λεπτά και με το ζόρι...).
Αρχικά υπέθεσα ότι έχω κάνει κάποιο λάθος στην εγκατάσταση. Διέγραψα αυτή την εγκατάσταση (είχα κάνει partition, swap κλπ) και τώρα το εγκατέστησα ξανά με το wubi από το cd. Το πρόβλημα παραμένει.
Ψάχνοντας στο ίντερνετ, διάβασα ότι το πρόβλημα αυτό εμφανίστηκε σε πολλούς χρήστες γιατί φταίει το IPv6 το οποίο και προτείνουν να απενεργοποιηθεί. Δοκίμασα αυτή τη λύση: http://www.unixmen.com/linux-tutorials/linux-distributions/linux-distributions4-ubuntu/1785-resolve-slow-connexion-when-using-wifi-in-ubuntu-1104-natty-narwhal , αλλά το πρόβλημα παραμένει.
Δεν βρήκα κάτι σχετικό εδώ, στο φόρουμ. Μπορείτε μήπως να με βοηθήσετε;
Σας ευχαριστώ πολύ.
Είμαι καινούριος και στο forum και στο linux. Δεν ξέρω πολλά, έχω βρει ένα βιβλίο και διαβάζω για το Ubuntu, βλέπω ότι έχει πολλές δυνατότητες και ελπίζω κάποια στιγμή να παρατήσω οριστικά τα Windows.
Το πρόβλημά μου:
Μέχρι τώρα είχα την έκδοση 11.04 και πειραματιζόμουν. Με το που διέγραψα αυτή την εγκατάσταση και εγκατέστησα την 11.10 έχω πρόβλημα με το wifi μου. Συνδέομαι κανονικά, αλλά έχω εξαιρετικά αργή ταχύτητα, όχι μόνο στο browser, αλλά και στο κατέβασμα πακέτων γλώσσας κλπ. (200 ΚΒ σε 10 λεπτά και με το ζόρι...).
Αρχικά υπέθεσα ότι έχω κάνει κάποιο λάθος στην εγκατάσταση. Διέγραψα αυτή την εγκατάσταση (είχα κάνει partition, swap κλπ) και τώρα το εγκατέστησα ξανά με το wubi από το cd. Το πρόβλημα παραμένει.
Ψάχνοντας στο ίντερνετ, διάβασα ότι το πρόβλημα αυτό εμφανίστηκε σε πολλούς χρήστες γιατί φταίει το IPv6 το οποίο και προτείνουν να απενεργοποιηθεί. Δοκίμασα αυτή τη λύση: http://www.unixmen.com/linux-tutorials/linux-distributions/linux-distributions4-ubuntu/1785-resolve-slow-connexion-when-using-wifi-in-ubuntu-1104-natty-narwhal , αλλά το πρόβλημα παραμένει.
Δεν βρήκα κάτι σχετικό εδώ, στο φόρουμ. Μπορείτε μήπως να με βοηθήσετε;
Σας ευχαριστώ πολύ.