Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2011, 00:46
Έχω OTE connex-x και δεν μπορώ να στείλω φαξ.
Εγκατέστησα το φαξ σαν εκτυπωτή, έστειλα την εκτύπωση στο φαξ, αλλά το φαξ δε στάλθηκε. Προσπάθησα να το στείλω με το Efax-gtk, αλλά πάλι αποτυχία.
Μου βγάζει τα παρακάτω σφάλματα
Παρακαλώ για τη βοήθειά σας!
Εγκατέστησα το φαξ σαν εκτυπωτή, έστειλα την εκτύπωση στο φαξ, αλλά το φαξ δε στάλθηκε. Προσπάθησα να το στείλω με το Efax-gtk, αλλά πάλι αποτυχία.
Μου βγάζει τα παρακάτω σφάλματα
- Κώδικας: Επιλογή όλων
Υποδοχέας εκτελείται στη θύρα 9900
Εργασία εκτύπωσης ελήφθη στον υποδοχέα
efax-0.9a: 23:44:08 άνοιγμα /dev/ttyS1
efax-0.9a: 23:44:08 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:08 αποτυχία για τη σελίδα /home/ubuntu/efax-gtk-server/efax-gtk-server-1wfMsJ.001
efax-0.9a: 23:44:08 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:10 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:13 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:15 sync: dropping DTR
efax-0.9a: 23:44:15 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:15 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:15 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:17 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: fax device write: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
efax-0.9a: 23:44:19 sync: sending escapes
efax-0.9a: 23:44:19 Σφάλμα: tcgetattr on fd=7 failed: Σφάλμα εισόδου/εξόδου
Παρακαλώ για τη βοήθειά σας!