Δημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2011, 22:53
από Voet
Καλησπέρα , με ποιώ τρόπο θα μπορώ να κάνω το παραπάνω ? Έχω δυο Η/Υ δίπλα δίπλα και θέλω να χρησιμοποιήσω τον έναν για να αποθηκεύω κάποια αρχεία , και οι δύο υπολογιστές έχουν ubuntu 11.10 . Σκέφτηκα την σύνδεση με LAN αλλά δεν έχω ιδέα με συνδέσεις LAN.
Και κάτι άλλο , στον έναν Η/Υ έχω σύνδεση internet με wifi , με την σύνδεση lan θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω το internet και στον αλο υπολογιστή ?
(Άμα είμαι σε λάθος τοπικ μετακινήστε το θέμα ) :bow: