Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2011, 01:43
από medigeek
έγραψε:*Thomson398AC0: Infra, 08:76:FF:39:8A:C0, Freq 2437 MHz, Rate 54 Mb/s, Strength 71 WEP

Υποθέτω ότι αυτός είναι ο router στον οποίο συνδέεσαι. Μπες στις ρυθμίσεις του ρουτερ και άλλαξε το WEP encryption σε WPA / WPA2. Επίσης άλλαξε τον κωδικό για το wireless.
Κάνω μια απλή εικασία πως κάποιος γείτονας «δανείζεται» τη σύνδεση σου. :)

Αν το πρόβλημα παραμένει, κοίταξε αν συμβαίνει το ίδιο όταν συνδέεσαι ενσύρματα.