Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2012, 18:36
Πρώτα φτιάξε την υπογραφή σου, για να είναι πιο εύκολο να σε βοηθήσουμε. Κάνε μια ακόμα προσπάθεια να κατεβάσεις το tar, εγώ το κατέβασε και μου το κάνει αποσυμπίεση χωρίς κάποιο πρόβλημα. Αν συνεχίζει να μην σου αποσυμπιέζει τον φάκελο, πες μου να στον στείλω.