Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2012, 00:55
στην σελιδα του ρουτερ μου μπαινει
με το cd παιζει αλλα κολλαει λιγο παλι ..
πλεων δεν εχω αυτα που γραφω στην υπογραφη μου ...πρεπει να τα αλλαξω και αυτα....
τωρα εχω gygabyte z68x-ud4-b3 με επεξεργαστη τον 2600k καρτα γραφικων την GTX 550 ti
και ρουτερ το netgear DGN1000
λετε να εγινε κατι στο κατεβασμα του 10.10 και γιαυτο να εχω προβληματακια?
με το cd παιζει αλλα κολλαει λιγο παλι ..
πλεων δεν εχω αυτα που γραφω στην υπογραφη μου ...πρεπει να τα αλλαξω και αυτα....
τωρα εχω gygabyte z68x-ud4-b3 με επεξεργαστη τον 2600k καρτα γραφικων την GTX 550 ti
και ρουτερ το netgear DGN1000
λετε να εγινε κατι στο κατεβασμα του 10.10 και γιαυτο να εχω προβληματακια?