Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2012, 12:42
γεια σας
αγορασα το Turbo-X wifi usb stick --> http://www.plaisio.gr/Peripherals/Netwo ... WL0149.htm
για τσιπακι εχει το Ralink
το εβαλα στο ubuntu και το βλεπει κανονικα χωρις να περασω τους οδηγους που περιεχονται στο cd του (εχει και για linux)
θελω ομως να το χρησιμοποιησω και σε ενα αρχαιο μηχανακι που τρεχει το Antix 11,
το οποιο αφου δει κανονικα το usb , του κανω scan, βλεπει το δικτυο,
αλλα οταν παει ομως να συνδεθει, μου βγαζει μηνυμα οτι δεν μπορει να παρει ΙΡ για να συνδεθει στο ιντερνετ
τι μπορει να φταιει???
ευχαριστω
αγορασα το Turbo-X wifi usb stick --> http://www.plaisio.gr/Peripherals/Netwo ... WL0149.htm
για τσιπακι εχει το Ralink
το εβαλα στο ubuntu και το βλεπει κανονικα χωρις να περασω τους οδηγους που περιεχονται στο cd του (εχει και για linux)
θελω ομως να το χρησιμοποιησω και σε ενα αρχαιο μηχανακι που τρεχει το Antix 11,
το οποιο αφου δει κανονικα το usb , του κανω scan, βλεπει το δικτυο,
αλλα οταν παει ομως να συνδεθει, μου βγαζει μηνυμα οτι δεν μπορει να παρει ΙΡ για να συνδεθει στο ιντερνετ
τι μπορει να φταιει???
ευχαριστω