Δημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2012, 22:50
από dim459
Δεν ξέρω ιδέα περί αποθηκευμένων εκπομπών, ούτε καν σε τι φορμάτ είναι αποθηκευμένες.
Μιας και το topic είναι αρκετά παλιό να προσθέσω ότι το moonlight δεν είναι συμβατό με τις νέες εκδόσεις του firefox (ούτως ή άλλως δεν χρειάζεται, τα παίζει και έτσι, απλώς κάνει λίγο περισσότερο χρόνο στο buffer), παραμένει όμως συμβατό με τον chromium.
Περί 12.04, επίσης δεν έχω άποψη, μιας και δεν τη δοκίμασα ακόμα.