Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2012, 14:21
από Learner
mmyron έγραψε:Λοιπόν, νεώτερα:

Η ενημέρωση του πυρήνα έγινε με επιτυχία, αλλά μέχρι εκεί.

Το Χ200 εμφανίζεται σαν "αποθηκευτικός χώρος" αλλά ακόμα και μετά από "eject" ο network manager δεν παίρνει χαμπάρι το modem και δεν εμφανίζει το "enable broadband connection" ούτε φυσικά πάει να δημιουργήσει νέα broadband σύνδεση.
Προς το παρόν μόνο αν μέσω του Sakis3g script γίνει η μετατροπή τότε μόνο το παίρνει χαμπάρι ο network manager, αλλά είναι δώρο άδωρο γιατί η σύνδεση γίνεται μέσω του script και όχι μέσω του manager. Δεν θα με χαλούσε αυτό αν η σύνδεση δεν είχε προβλήματα τα οποία φαίνεται οτι δεν οφείλονται στο hardware (σε περιβάλλον windows δουλεύει μια χαρά....)

Φυσικά και στο ΖΤΕ δεν έχει αλλάξει κάτι: Αυτό το έβλεπε και πριν τον νέο πυρήνα ο network manager, αλλά δεν συνδεόταν με τίποτα...

Από δω και πέρα τί γίνεται;


Καλημέρα ,
Για το πρώτο , θα σου συστήσω να κάνεις αυτά που γράφει εδώ --> http://en.newinstance.it/2010/01/08/3g- ... on-ubuntu/ . Ίσως είναι θέμα modules.
Για το δεύτερο ίσως είναι θέμα ρυθμίσεων. Αφού το βλέπει κανονικά σαν modem , αλλά δεν συνδέεται. (περίμενε κάποιον special στα δίκτυα να σου απαντήσει).
Για το Sakis3g script δεν έχω άποψη (δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ).
:)